Få ansvar for en spændende portefølje
Vi søger en dygtig ejendomsadministrator, der vil arbejde selvstændigt med egen portefølje bestående af foreninger og udlejningsejendomme.
Om jobbet
Vi administrerer både ejerforeninger, andelsboligforeninger og udlejningsejendomme. Der er meget stor variation i de enkelte ejendomme og kunder, så opgaverne er tilsvarende meget alsidige. Vi samarbejder på tværs og videndeler både med hinanden og vores specialister inden for økonomi og jura.
Mere konkret kommer du bl.a. til at:
- håndtere lejeregulering, lejeopkrævning og restancer
- håndtere ejerskifte i ejerforeninger
- afholde generalforsamlinger
- udarbejde forbrugsregnskaber
- bidrage til at optimere og udvikle processer
- have daglig kontakt med lejere, ejere, andelshavere, foreningsbestyrelser, driftsledere mfl.
Dit nye team på 3 andre ejendomsadministratorer og 2 økonomimedarbejdere sidder i Næstved, men du er også meget velkommen til at arbejde fra enten Køge, Roskilde eller Holbæk, hvis det passer dig bedre.
Stemningen på kontoret er god, og vi forstår at få det bedste ud af en arbejdsdag. Og så tilbyder vi god fleksibilitet både i forhold til hjemmearbejde og arbejdstid.
Ejendomsadministrator med højt fagligt niveau
Med en god sans for kvalitet og struktur, styrer du dine ejendomme og projekter med en fast hånd. Men du har også en åbenhed, imødekommenhed og motivation for at involvere dig i og videndele med dit team. Samtidig har du en stærk forretningsmæssig forståelse og er ambitiøs på både egne og vores vegne.
Det vigtigste for os er ikke, om du lige er blevet færdig med din uddannelse eller har 20 år fra branchen med i bagagen – men om du har den rette indstilling, når vi møder dig. Vi forestiller os dog, at du:
- optimalt set har en uddannelse som ejendomsadministrator – eller har erfaring med ejendomsadministration
- har lyst til at videreudvikle dig sammen med os, så vi hele tiden er på forkant med de forskellige fremskridt
- har lyst til at arbejde sammen med vores andre eksperter inden for økonomi og jura
Velkommen til DreistStorgaard Advokater
Mennesket først – juraen bagefter!
Vi er ambitiøse på både dine og virksomhedens vegne. Vi har en flad organisationsstruktur, og alle medarbejdere har et stort ansvarsområde uanset uddannelse og erfaring. Vi lægger vægt på det personlige, engagementet og den faglig stolthed. For os er det afgørende, at vores medarbejdere har en personlighed, som matcher vores værdier. Det betyder meget for os, at man er der for andre. Det gælder ikke kun overfor vores kunder, men også overfor vores medarbejdere – ligesom det afspejler sig i de velgørende foreninger og organisationer, som vi har valgt at engagere os i.
Vil du tage det næste skridt i dit arbejdsliv?
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Senior Ejendomsadministrator Camilla Bjerg Nygaard eller HR-Chef Susanne Rørbeck Mathiassen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og du søger stillingen via dette opslag. (Vi modtager ikke ansøgninger via mail). Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet den rigtige kandidat, så vi opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Læs DreistStorgaard Advokater A/S’ persondatapolitik i forbindelse med rekruttering her.