Vi søger en økonomimedarbejder

Vi søger en dygtig og engageret regnskabsmedarbejder/advokatbogholder, som har lyst til at være en del af en spændende og travl hverdag.

Vi tilbyder en stilling, hvor du skal varetage de daglige bogførings-, afstemnings- og rapporteringsopgaver i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere, som består af en advokatbogholder og en økonomi- og administrationschef.

Selvom du står for den daglige drift på den regnskabsmæssige del, vil du indgå i tæt samarbejde med den øvrige administration, og vil derfor, i begrænset omfang berøre områder indenfor human ressources, IT og administration.

Ansvarsområder
Som regnskabsmedarbejder skal du blandt andet varetage følgende opgaver:
•  Daglig bogføring herunder varetagelse af klientkonti
•  Betalinger via netbank
•  Månedsafslutninger og afstemninger
•  Moms- og øvrige afregninger af offentlige forpligtelser
•  Klargøring af materiale til revisor ifm. revision og årsregnskab
•  Håndtering af leverandørkontrakter og opfølgning herpå
•  Debitoropfølgning
•  Administration/bogføring fra A-Z af partnerkredsens øvrige selskaber.
•  Øvrige administrative opgaver indenfor bogholderi og daglig administration

Vi er opdelt i teams, og som en del af den interne administration vil du have tæt sparring med samtlige medarbejdere på tværs af organisationen, såvel som vores samarbejdspartnere.

Din profil
Du skal være regnskabsuddannet og have solid praktisk erfaring med bogføring og afstemninger. Vi ser gerne, at du har erfaring med regnskab indenfor advokatbranchen – men det er ikke et krav. Det vil være en stor fordel, hvis du kender til og har arbejdet UNIK, men ligeledes ikke et krav.

Det er vigtigt for os, at du er skarp til den regnskabsmæssige side og kan indgå i et tæt samarbejde og have den daglige sparring med afdelingens øvrige medarbejdere.

Det er vigtigt, at du trives i en travl og til tider uforudsigelig hverdag. Ligesom du skal have en forretningsmæssig forståelse og være ambitiøs på egne og virksomhedens vegne. Det er en fordel, hvis du på én og samme tid har blik for detaljen og det overordnede overblik.

I vores søgeproces har vi naturligvis fokus på din faglige baggrund, men i høj grad også på dine kvaliteter som person og kollega for at sikre, at du passer ind i vores virksomhed.

Ansættelsesvilkår og ansøgningsfrist
Tiltrædelse snarest muligt/efter aftale.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning.

Placering: Bag Haverne 32, Køge.

Har du spørgsmål til stillingen, kan disse rettes til økonomi- og administrationschef Kevin Larsen på tlf. nr. 8862 1003

Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser bedes fremsendt pr. mail til Bodil Kristiansen på bokr@dreiststorgaard.dk senest søndag den 3. marts 2019.

Vi forventer at indkalde til samtaler løbende.

Om os
DreistStorgaard Advokater A/S er i dag Region Sjællands største advokatkontor 80 engagerede medarbejdere fordelt på kontorer i Køge, Næstved og Sorø.

Størstedelen af DreistStorgaards klienter har med erhvervsret at gøre, og vi rådgiver om alt fra juridiske problemstillinger til økonomiske analyser til mindre og mellemstore virksomheder. Men vi er samtidig stolte af at være et full-service advokatkontor og har mange klienter indenfor privatret. Lige såvel som vi har vores ejendomsadministration, der i dag administrerer en lang række ejendomsporteføljer med fokus på at vækste indenfor alle typer ejendomsporteføljer.

Vi er en flad organisation, hvilket giver korte beslutningsgange og en hverdag, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vores hverdag er præget af højt tempo, en uformel omgangstone og respekt for hinandens arbejde.

Du vil indgå i et team, hvor samtlige medarbejdere har et stort ansvarsområde. Vores filosofi er, at uddelegering af ansvar og tillid medfører et mere spændende og udfordrende job. Samtidig ønsker vi en høj grad af sparring i teamet, så vi hele tiden kan udvikle os, så vi kigger både efter selvstændighed og holdånd.