DreistStorgaard Advokater A/S søger administrativ medarbejder

ANSØGNINGSFRISTEN ER OVERSKREDET

Har du lyst til at blive en del af en innovativ og fremsynet advokatvirksomhed, søger vi lige nu en administrativ medarbejder til en nyoprettet stilling.

Jobbet

Som administrativ medarbejder skal du arbejde med oprettelse af sager for vores sagsbehandlere samt med de praktiske opgaver der er forbundet med, at registrere og kontrollere de krav der er til Persondata behandling og anti-hvidvask procedurer.

Derudover vil du deltage i digital og manuel arkivering af sager og kontrolopgaver generelt.

Du vil få skriftlig og mundtlig kontakt til vores kunder.

Din profil

Du trives med rutineopgaver men også kan håndtere en til tider omskiftelig arbejdsdag.

Det er vigtigt for os, at du er:

  • Grundig
  • Struktureret
  • Initiativrig
  • Glad for at samarbejde med mange forskellige kolleger
  • Har nemt ved at lære nye IT-systemer
  • Selv kan prioritere din tid og opgaver

Det er en fordel hvis du har kendskab til compliance området.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en fuldtidsstilling og fleksibilitet med hensyn til arbejdstider og private forhold, således at ansættelsen kan tilpasses den enkelte medarbejders behov, så længe medarbejderen er til rådighed i det omfang DreistStorgaard Advokater A/S har behov for det.

Du får i høj grad mulighed for at sætte dit eget præg på den nyoprettede stilling.

Ansøgning

Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser bedes fremsendt pr. mail til Bodil Kristiansen på bokr@dreiststorgaard.dk senest 20. september 2019.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte advokat Peter Niemann Thøgersen, mail PNT@dreiststorgaard.dk eller tlf.: 56643330 eller HR-Chef Susanne Mathiassen, mail SUMA@dreiststorgaard.dk eller tlf.: 56643300.

Læs DreistStorgaard Advokater A/S privatlivspolitik i forbindelse med rekruttering her: https://dreiststorgaard.dk/karriere/ledige-stillinger/dreiststorgaard-advokater-a-s-persondatapolitik-ved-rekruttering/