Brænder du for kommunikation? Vikariat i spændende advokatvirksomhed

Stortrives du i en hverdag med mange forskellige opgaver? Den ene dag skriver du en pressemeddelelse og planlægger arrangementer for vores klienter. Næste dag laver du måske underholdende opslag til vores sociale medier og sørger for præsentationsmateriale til et møde.

Vi søger en kommunikationsmedarbejder til et barselsvikariat, hvor du i samarbejde med vores nuværende kommunikationsmedarbejder bliver ansvarlig for den eksterne kommunikation.

Jobbet

Du bliver ansvarlig for operationel marketing og kommunikationsopgaver.

Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • Udarbejdelse af contentplan, opsøge og fortælle de gode historier fra vores hverdag og skabe inspirerende indhold til vores sociale medier
  • Opdatering af vores hjemmeside
  • Udarbejde målrettede pressemeddelelser, annoncer og andet markedsføringsmateriale
  • Udarbejde eksterne nyhedsbreve og udsende via Mailchimp
  • Udarbejde præsentationsmateriale der er tilpasset det enkelte projekt eller møde

Din profil

Om du er nyuddannet (min. bachelor niveau) eller har et par års erfaring, er ikke afgørende. Vi søger først og fremmest en profil, som har et højt engagement og energiniveau og har viljen og evnen til at skabe engageret kommunikation.

Det er vigtigt, at du trives i en travl og til tider uforudsigelig hverdag. Du kan lide at arbejde selvstændigt, tage ansvar og er ambitiøs på egne og virksomhedens vegne.

Du skal på én og samme tid have et blik for detaljen og have det overordnede overblik.

For at kunne lykkes med dine opgaver skal du være idérig og have sans for skriftlig og visuel formidling. Du er udadvendt, og det falder dig naturligt at kommunikere med forskellige kolleger og samarbejdspartnere.

Du har stærke skriftlige kompetencer og kan veksle mellem forskellige genrer, lige fra FB-opslaget til den juridiske artikel.

Du arbejder ubesværet med MS Office og sociale medier, har kendskab til de digitale trends og har øje for hvordan de kan udnyttes i samspil mellem vores strategi og udvikling.

Vi tilbyder

En mulighed for at arbejde i en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vores hverdag er præget af højt tempo, en uformel omgangstone og respekt for hinandens arbejde.

Barselsvikariatet løber frem til 1. juli 2023 og med mulighed for at det kan blive en permanent stilling. Arbejdssted er vores kontor i Køge på adressen Bag Haverne 32, Køge.

Hos DreistStorgaard rådgiver vi ikke klienter – vi rådgiver mennesker!

Vi er stolte af at være et full-service advokatkontor, og vi gør os umage for hver dag at skabe værdi for vores klienter. Vi rådgiver mennesker og prioriterer den gode relation i vores arbejde.

Vi er på mange måder et utraditionelt advokatfirma, som blandt andet er aktive i forskellige iværksættermiljøer. Derudover har vi været først på markedet med diverse digitale løsninger til advokatkontorer, og vi investerer fortsat en del af vores overskud i innovation.

Vi er i dag ca. 85 engagerede kolleger fordelt på kontorer i Køge, Aarhus, Næstved og Sorø.

Ansøgnings frist er udløbet!