DreistStorgaard er Sjællands største advokatkontor udenfor København med 55 engagerede medarbejdere fordelt på kontorer i Køge, Næstved, Sorø og Nakskov.

Vores værdier

Hos DreistStorgaard møder du et stort engagement.

Vores vision at være din foretrukne samarbejdspartner. Derfor sætter vi en dyd i at levere kvalitet og være i tæt dialog, så vi skaber holdbare løsninger for dig.

Nøglen til vores succes er vores erfarne og fagligt brede medarbejderskare samt vores flade struktur, der øger synergien og effektiviserer sagsgangene.

Engagement

Hos os møder du en bred skare af faglige profiler, der alle arbejder for din sag. Vi engagerer os 100 % og går langt for at efterkomme dine behov.

Det betyder, at vi forsøger at leve os ind i din situation, hvad enten det du kommer som privatperson eller som virksomhedsejer. Derfor vil du som klient hos DreistStorgaard også opleve, at vi forventer, at du løbende holder os opdateret med informationer – det være sig forretningsmæssigt eller andet – som er nødvendige for at opretholde vores engagement.

Du vil formentlig også opleve, at vi stiller flere spørgsmål end andre advokater – og at vi sætter pris på at møde dig, hvor du normalt færdes. DreistStorgaard er et team, der gør, hvad vi kan for at engagere os.

Hurtighed

Hos DreistStorgaard tilstræber vi en løbende dialog med vores klienter – også i de tider, hvor der ikke er akut behov for juridisk rådgivning. Samtidig er vi opmærksomme på, at vi skal reagere hurtigt, når du som klient har behov for vores hjælp.

Vi bestræber os på altid at reagere på henvendelser inden for 24 timer. Vores medarbejdere er indstillet på i videst muligt omfang at tilrettelægge arbejdstiden efter klientens behov. Det betyder blandt andet, at man som kunde hos DreistStorgaard altid kan kontakte vores jurister via deres mobiltelefon – også uden for vores normale åbningstider.

Kvalitet

Hos DreistStorgaard er kvaliteten af vores ydelser sat i højsædet. Vi ønsker at være vores klienters foretrukne sparringspartner i juridiske og forretningsmæssige forhold, og vi ved, at kvaliteten af vores ydelser er af altafgørende betydning for vores klienters fortsatte tilvalg af DreistStorgaard.

Juridisk rådgivning kan have vidtrækkende konsekvenser – både personligt, økonomisk og forretningsmæssigt. Hos DreistStorgaard er vi dette ansvar bevidst, og vi er stolte af, at så mange klienter betror os dette store ansvar.

For at sikre kvaliteten i vores ydelser og leve op til vores klienters høje forventninger, stiller vi hele tiden strenge krav til os selv. DreistStorgaard ansætter kun fagligt særdeles dygtige medarbejdere, og gennem obligatorisk efteruddannelse sikrer vi, at vores medarbejderes høje faglige niveau hele tiden videreudvikles.

Hos DreistStorgaard erkender vi vores begrænsninger. Hvis vi vurderer, at det vil højne kvaliteten af vores rådgivning til klientens fordel, inddrager vi derfor specialister inden for regnskab, finansiering, kommunikation m.v. Vi stiller naturligvis samme strenge krav til vores eksterne eksperter, som vi stiller til os selv.

Tilgængelighed

DreistStorgaards klienter har travlt. Derfor ønsker vi at være tilgængelige på klientens præmisser.

Vores lokale tilstedeværelse gør, at der altid er kort afstand til vores kontorer. Alligevel møder vi hellere end gerne op hos klienten til møder m.v., hvis dette er hensigtsmæssigt.

Vores jurister tilstræber at være tilgængelige også uden for normale åbningstider, således at man altid kan kontakte os for en juridisk eller kommerciel vurdering.