Medarbejdere med regnskab som speciale søges

DREIST Administration A/S søger medarbejdere med regnskab som speciale

Da vi har rigtig travlt hos DREIST Administration A/S, søger vi en dygtig og engageret regnskabsmedarbejder med lyst til at varetage bogførings-, afstemnings- og rapporteringsopgaver for vores mange spændende og forskelligartede kunder.

DREIST Administration A/S har brug for ekstra kræfter på vores kontor i Køge. Mange af vores opgaver udføres ude hos vores kunder, så det vigtigt, at du er mobil og har lyst til at arbejde både på kontoret i Køge og direkte hos kunderne. Udover kontoret i Køge har vi også kontorer i Nakskov og Næstved, men vi holder primært til i Køge.

Ansvarsområder

Som regnskabsmedarbejder skal du bl.a. varetage følgende opgaver:

Betalinger via netbank
Løn via forskellige lønsystemer
Månedsafslutninger og afstemninger, samt rapportering
Øvrige administrative opgaver indenfor bogholderi og daglig administration
Budgettering og analyser indenfor regnskabsaflæggelse og perioderapportering
Aflæggelse af årsrapporter og klargøring af materiale til brug for revisors gennemgang
Skulle der være et eller to af ovenstående punkter, hvor du endnu ikke er 100% sikker, så ser vi gerne, at du er klar til at udvikle dig og få en bred erfaring på alle områder, således at du kan servicere alle vores kunder bedst muligt og mest muligt effektivt.

Din profil

Du skal være regnskabsuddannet og have minimum tre års praktisk erfaring med bogføring og afstemninger. Vi ser gerne, at du har erfaring med at arbejde med flere regnskaber/kunder ad gangen. Vi stiller krav om, at du er skarp til at bruge Regneark og vant til daglig brug af MS Office, derudover er kendskab til C5, E-conomic og Dynamics/Navision en fordel.

Som medarbejder hos DREIST Administration A/S skal du være af en støbning, som matcher vores værdier. Vi lægger vægt på, at alle medarbejdere har et højt fagligt niveau, er fleksible og robuste – ikke mindst forventer vi, at du er klar til altid at yde en hurtig og engageret service.

Du vil indgå i et team, hvor samtlige medarbejdere har et stort ansvarsområde. Vores filosofi er, at uddelegering af ansvar og tillid medfører et mere spændende og udfordrende job. Samtidig ønsker vi en høj grad af sparring i teamet, så vi hele tiden kan udvikle os, så vi kigger både efter selvstændighed og holdånd.

Dagligdagen hos DREIST Administration A/S er præget af et højt tempo, spændende arbejdsopgaver og en uformel omgangstone.

Vi tilbyder en lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Send din ansøgning med relevante dokumenter til:

 

DREIST Administration A/S

Att.: Michael Jacobsen

Bag Haverne 32

4600 Køge

eller pr. e-mail til: bokr@dreiststorgaard.dk

Tidsfrister:

Ansøgningsfrist: Søndag den 19. november 2017

Vi læser ansøgninger løbende og forventer at holde samtaler i uge 48

Tiltrædelse: Snarest muligt og senest den 1. januar/1. februar 2018

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Michael Jacobsen på mja@dreistadmin.dk.